Skip to content
Siedem grzechów głównych „fachowca”, czyli co o nie powinno spotkać klienta:
- fachowiec spóźnia się bez uprzedzenia
- przystąpienie do usunięcia awarii metodą na „chybił – trafił”, bez precyzyjnego zdefiniowania problemu
- w przypadku niepoprawnego zdefiniowania problemu, elektryk nie przyznaje się do błędu
- bierze wynagrodzenie nie usuwając usterki
Dobry fachowiec elektryk:
- oczywiście najlepszą miarą dobrego fachowca jest przede wszystkim zadowolony klient 😉
- punktualny, komunikatywny
- rozpoczyna pracę od diagnostyki problemu przy pomocy specjalistycznych, posiadających homologację, mierników elektrycznych
- skutecznie usuwa awarię
- potrafi wyjaśnić klientowi przyczynę usterki elektrycznej oraz podać proste rozwiązanie, jak podobnej usterki uniknąć w przyszłości
- udziela gwarancję na wykonaną usługę i bierze odpowiedzialność za wykonaną pracę
- cena usługi – przystępna i niewygórowana