Siedem grzechów głównych „fachowca”

Siedem grzechów głównych „fachowca”, czyli co o nie powinno spotkać klienta:

  • fachowiec spóźnia się bez uprzedzenia
  • przystąpienie do usunięcia awarii metodą na „chybił – trafił”, bez precyzyjnego zdefiniowania problemu
  • w przypadku niepoprawnego zdefiniowania problemu, elektryk nie przyznaje się do błędu
  • bierze wynagrodzenie nie usuwając usterki

Dobry fachowiec elektryk:

  • oczywiście najlepszą miarą dobrego fachowca jest przede wszystkim zadowolony klient 😉
  • punktualny, komunikatywny
  • rozpoczyna pracę od diagnostyki problemu przy pomocy specjalistycznych, posiadających homologację, mierników elektrycznych
  • skutecznie usuwa awarię
  • potrafi wyjaśnić klientowi przyczynę usterki elektrycznej oraz podać proste rozwiązanie, jak podobnej usterki uniknąć w przyszłości
  • udziela gwarancję na wykonaną usługę i bierze odpowiedzialność za wykonaną pracę
  • cena usługi – przystępna i niewygórowana